Gekoppelde gebeurtenissen

• Flitsrun: maart 14, 2010

Auteur Topic: Flitsrun  (gelezen 17021 keer)

ForumAdmin

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • vermaelenprojects
Flitsrun
« Gepost op: september 23, 2008, 19:16:40 pm »
Iedereen welkom op onze Flitsrun meer info op onze website onder Flitsrun.
« Laatst bewerkt op: maart 14, 2010, 20:50:41 pm door ForumAdmin »

Marielou

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Flitsrun
« Reactie #1 Gepost op: oktober 24, 2008, 21:24:07 pm »
Had in op de loop in Tielen de vraag gekregen van de mannen van Vabco ,wanneer die zou door gaan ,zodat ze die eventueel in hun criterium zouden kunnen op nemen.
Want als onze loop door gaat ,is de boek nog niet overal beschikbaar van Joggings en Maratons.Dus daar kunnen ze t nog ni in terug vinden.

Chriske

• Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Wouters-Smeets
« Reactie #2 Gepost op: oktober 28, 2008, 13:32:33 pm »
Had in op de loop in Tielen de vraag gekregen van de mannen van Vabco ,wanneer die zou door gaan ,zodat ze die eventueel in hun criterium zouden kunnen op nemen.
Want als onze loop door gaat ,is de boek nog niet overal beschikbaar van Joggings en Maratons.Dus daar kunnen ze t nog ni in terug vinden.
op 8 maart 2009 dus, uren zullen wel hetzelfde zijn zeker ?
http://www.wouters-smeets.be - Mens sana in corpore sano

ForumAdmin

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • vermaelenprojects
« Reactie #3 Gepost op: oktober 28, 2008, 17:41:36 pm »
Alles is inderdaad hetzelfde gebleven zoals vorig jaar. De folder staat op de website onder Flitsrun.
De folders worden momenteel gedrukt en met de volgende wedstrijd bezorgd.

Chriske

• Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Wouters-Smeets
« Reactie #4 Gepost op: december 26, 2008, 22:50:57 pm »
mss kan er kinderopvang voorzien worden (mits een kleine bijdrage bv), dan kunnen zowel de man als de vrouw meelopen
dit zou toch een extra motivatie zijn om deel te nemen !

Chriske

• Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Wouters-Smeets
« Reactie #5 Gepost op: januari 01, 2009, 22:23:03 pm »
blijkbaar valt dit samen met het atletiekweekend aan zee van Roba (van vrijdagavond tot zondagmiddag)
dat is wel zeer spijtig, daardoor zullen er zeker afwezigen zijn, die anders steevast aanwezig waren !

ForumAdmin

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • vermaelenprojects
« Reactie #6 Gepost op: januari 02, 2009, 10:19:16 am »
mss kan er kinderopvang voorzien worden (mits een kleine bijdrage bv), dan kunnen zowel de man als de vrouw meelopen

Hiervoor moet je de nodige helpers en ruimte hebben!

Chriske

• Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Wouters-Smeets
« Reactie #7 Gepost op: januari 03, 2009, 00:28:42 am »

Das inderdaad waar, ruimte moet je hebben, maar helpers zou je mss kunnen vinden bij leerlingen die iets in die richting studeren (kinderverzorging, kleuderonderwijs, ...) of gezinsbond, hier zullen er wel zijn die graag een centje willen bijverdienen ...

ForumAdmin

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • vermaelenprojects
« Reactie #8 Gepost op: januari 03, 2009, 11:18:38 am »

Das inderdaad waar, ruimte moet je hebben, maar helpers zou je mss kunnen vinden bij leerlingen die iets in die richting studeren (kinderverzorging, kleuderonderwijs, ...) of gezinsbond, hier zullen er wel zijn die graag een centje willen bijverdienen ...
We zullen het voorstel bespreken op de volgende bestuursvergadering.

Chriske

• Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Wouters-Smeets
« Reactie #9 Gepost op: januari 25, 2009, 22:10:32 pm »
We zullen het voorstel bespreken op de volgende bestuursvergadering.
Bedankt  :)

beumie

• Demarsin
  • Newbie
  • **
    • Bekijk profiel
    • mijn blog:
« Reactie #10 Gepost op: februari 15, 2009, 13:39:29 pm »
Als nieuw lid, zou ik graag helpen op de flits-run, indien nodig!!!!

Laat maar weten, via bohmerkurt@hotmail.com

Wezzel

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: februari 27, 2009, 17:41:45 pm »
Ik doe dit jaar mee en dit voor de eerste keer.. :-[  De voorbije edities kon ik niet wegens werkverplichtingen maar nu ben ik thuis en zal ik aan de start verschijnen.  Het parcours is me onbekend al ga ik wel dikwijls trainen aan de sporthal daar.  8km lijkt me genoeg, ook al omdat ik eigenlijk niet graag in de voormiddag loop.. ;)
Ik heb hier blijkbaar wel problemen om me in te schrijven.  Voorlopig heeft ons Wendy dat voor me gedaan.  Wat er verkeerd is weet ik niet maar ik geraak er niet uit.  Ik ben blijkbaar zelfs reeds ingelogd als ik op deze site kom en als ik me wil uitloggen krijg ik steeds een foutmelding....Ligt dit aan mij mensen.. 8)  Alleszins tot volgende zondag!  Putte-Grasheide laat ik dit jaar aan me voorbijgaan, alhoewel ik vind dat ze daar een leuk parcours hebben.

veriberto

• Demarsin
  • Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: februari 28, 2009, 17:00:51 pm »
Ik doe dit jaar mee en dit voor de eerste keer.. :-[  De voorbije edities kon ik niet wegens werkverplichtingen maar nu ben ik thuis en zal ik aan de start verschijnen.  Het parcours is me onbekend al ga ik wel dikwijls trainen aan de sporthal daar.  8km lijkt me genoeg, ook al omdat ik eigenlijk niet graag in de voormiddag loop.. ;)
Ik heb hier blijkbaar wel problemen om me in te schrijven.  Voorlopig heeft ons Wendy dat voor me gedaan.  Wat er verkeerd is weet ik niet maar ik geraak er niet uit.  Ik ben blijkbaar zelfs reeds ingelogd als ik op deze site kom en als ik me wil uitloggen krijg ik steeds een foutmelding....Ligt dit aan mij mensen.. 8)  Alleszins tot volgende zondag!  Putte-Grasheide laat ik dit jaar aan me voorbijgaan, alhoewel ik vind dat ze daar een leuk parcours hebben.
Ik heb op mijn PC thuis hetzelfde probleem. Als ik inlog bij de inschrijvingen dan kom ik op het forum terecht, en uitloggen op het forum lukt niet. Op m'n werk geraak ik gelukkig wel ingelogd bij de inschrijvingen.

chris1604

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: februari 28, 2009, 17:43:59 pm »
Ik heb dit probleem ook voorgehad. Ik kwam steeds op het forum terecht ipv op de voorinschrijvingen. Ik heb dit probleem opgelost door de cookies te verwijderen en als het dan nog niet gelukt is kan je de tijdelijke bestanden en geschiedenis wissen.

Wezzel

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: maart 01, 2009, 13:47:36 pm »
Het is gelukt! ;D