Auteur Topic: Vooringeschreven en gekwetst.....overname startnummer ?  (gelezen 1728 keer)

poepegatje

• Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Vooringeschreven en gekwetst.....overname startnummer ?
« Gepost op: november 27, 2011, 18:56:40 pm »
Dag,

ik ben vooringeschreven voor de wedstrijd van zaterdag 17/12/2011 19u30 "Grand Prix Leon Jacob" in Hannuit, 5 km en voor de eindejaarscorrida in Leuven op 31/12/2011, start om 10u voor de 8km.
Jammer genoeg ben ik gekwetst, ik zit met een (ernstig) letsel aan de knie, maak zo snel mogelijk een afspraak met een orthopedist want ik vrees dat ik met een meniscusprobleem zit.
Dus die 2 wedstrijden zal ik op m'n buik mogen schrijven.
Zijn er mensen die m'n voorinschrijving eventueel willen overnemen ?
Graag ASAP iets laten weten aub.
Danke
poepegatje
luc.vandegaer@telenet.be

ForumAdmin

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • vermaelenprojects
Re:Vooringeschreven en gekwetst.....overname startnummer ?
« Reactie #1 Gepost op: november 27, 2011, 20:14:41 pm »
Helaas ben ik van dienst : 17/12/2011 kerstmarkt/winterfeest en 31/12/2011 zal ook niet gaan.
Alvast veel beterschap en hopelijk tot spoedig weerzien.

poepegatje

• Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 27, 2011, 21:11:09 pm »
moest je iemand kennen, voorinschrijving voor Hannuit is normaal 6 euro (je krijgt een T-shirt met lange mouwen), ik vraag 4euro, Leuven is normaal 7 euro voorinschrijving, 10 euro daginschrijving: ik vraag 5 euro (kwestie van toch iet te recupereren)
lopen zal voor mij in 2011 voorbij zijn vrees ik :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :'( :'( :'(

poepegatje

• Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 13, 2011, 19:12:41 pm »
Voor Hannuit is 't probleem opgelost, na een mailtje met uitleg van mijnentwege werd het bedrag zonder problemen teruggestort, dat noem ik pas een service, zal niet dikwijls gebeuren......nu nog enkel m'n nummer voor Leuven aan de man/vrouw kunnen brengen.....