Auteur Topic: Marathon du Vignobles d'Alsace  (gelezen 463 keer)

Johan

• Demarsin
  • Newbie
  • **
    • Bekijk profiel
Marathon du Vignobles d'Alsace
« Gepost op: juni 24, 2015, 16:21:02 pm »
Omdat Rudy blijkbaar schrik heeft om een verslagske te posten van het afgelopen weekend heb ik voor 1 keer die taak met veel plezier overgenomen (terwijl hij video's aan het censureren was). Wat volgt is een zo waarheidsgetrouw mogelijke weergave van de feiten die zich het voorbije weekend hebben afgespeeld:

Zaterdagmiddag werd ik ontvoerd door Karen (het opperhoofd van t KC Team en door de Apache-indianen "Gespleten Tong" gedoopt) en haar partner in crime Rudy (bijgenaamd "Sol Glissant"). Als klein manneke hoort ge horrorverhalen van kinderlokkers die u met een snoepke in hun auto proberen te krijgen; groter mannekes lokken ze dus met een trailloop!
Op een verlaten parking langs de autostrade duwt Rudy een laptop in mijn handen; ipv een blinddoek wordt me een hoofdtelefoon opgezet en blijkt heel het team het complot te zitten; een weekske te vroeg maar gelukkige verjaardag zeggen ze. En ze zien me zo graag (afzien) dat ik als verrassing een marathon mag gaan lopen. Hans was zelfs sadistisch genoeg om beelden op te roepen van een relax weekend dat als alternatief idee afgeschoten was!

Gelukkig was dat allemaal maar om mij bang te maken. In werkelijkheid hebben we diezelfde avond lekker gegeten; daarna een fleske wijn gekraakt op t terras van een heel tof hotel en afgesloten met een verkleedfeestje

's Anderendaags begonnen we de dag met een gastronomische degustatie langs 22 ravitaillement gastronomic (door de lokale bevolking ingekleed als sportief evenement - de "Marathon du Vignobles d'Alsace"). Daarna terug naar het hotel om met een sauna en jacuzzi te bekomen van de proeverijen en op weg naar huis nog afgesloten met een bezoek aan McDo want Rudy had van heel t weekend nog geen hamburger gezien

Een super tof verwenweekendje is het geworden

Merci KC Team!!!