Auteur Topic: Zondag 8 november 2015: Les 4 cimes du pays de Herve – Battice  (gelezen 583 keer)

Rudy Sol

• Demarsin
  • Hero Member
  • **
    • Bekijk profiel
Zondag 8 november 2015: Les 4 cimes du pays de Herve – Battice
« Gepost op: november 09, 2015, 18:24:06 pm »
Vorig jaar liet ik enkele kameraden een eerste keer proeven van de 4 cimes.

Dit jaar was ik al vroeg ingeschreven, maar een spierscheur in de kuit houdt me al een paar weken aan de kant.
Maar Battice missen? Niets van!  

Ik ben zondagmorgen dus naar Battice gereden. Met mijn fiets in de koffer! Ik ging supporteren en zo kon ik ineens ook vliegende reporter spelen...
Fietsen mag wel niet tussen de lopers, maar vloeken mag ook niet. En er zijn geen doden gevallen. Ik heb nochtans goed rondgekeken of er niemand in aanmerking kwam voor een accidentje...  :-X

En kameraden? Die waren ook van de partij!
Joggingclub Demarsin (en bij uitbreiding KC-team) was vertegenwoordigd door Johan en Wendy Vermaelen. Vader Willy en moeder Maria kwamen supporteren.
Johan Aerts en Roland De Haes (KC-team), Rudy Calders (van de bende van de vleeskleurige singlet), Richard Driesen, Gilbert Permentier, Tony Deneuker (drie bekende Speelhofrunners) en Rene Duchateau, liepen er ook rond.
Ook Bianca De Wachter (Roland zijn vriendin) kwam supporteren. Lopen is voor volgend jaar!  ;)

Van Joggingteam Peulis was niemand te zien... volgende week zit zowat de ganse club, in het gezelschap van één eregenodigde - ik dus  ;D - in Valencia, om er de marathon te lopen. Het lopen zal zonder mij zijn. Alhoewel... ;)

Wat zullen we vandaag eens schrijven over de koers?
Boh, ik heb vorig jaar al goed mijn best gedaan.
Maar... ik heb wel wat fotootjes gemaakt en een paar keer gefilmd onderweg.

Ik heb niet iedereen (op tijd) herkend onderweg. Ik had ofwel de zon in mijn ogen, ofwel iets anders in het oog... Maar wie eens goed vloekte om mij wakker te maken, kon rekenen op mijn nodige aandacht!

Dus... THE AFTERMOVIE!
https://youtu.be/G3Z3nMuR0dE

« Laatst bewerkt op: november 11, 2015, 00:46:24 am door Rudy Sol »
Tot daar mijn bijdrage.
Met sportieve groeten
Rudy Sol